• L’acte tindrà lloc el proper dissabte 26 de març a les 12.00 hores a la Casa-Museu de Maians.

La Fundació Francisco Brines, el Consell Valencià de Cultura i la Fundació ACM (Assemblea de Ciutadans i Ciutadanes del Mediterrani) presenten l’antologia trilingüe (castellà, valencià i portugués) de La última costa, un dels poemaris més emblemàtics i reconeguts de Francisco Brines.

El llibre consta d’una selecció de poemes traduïts per primera vegada al portugués per Saturnino Valladares i al valencià per Josep Piera, que han fet les seues versions amb el títol comú Para a névoa / Cap a la boira.

A més dels traductors de l’obra, intervindran Jesús Huguet, secretari executiu del Consell Valencià de Cultura; Vicent Garcés, president de la Fundació ACM; i Àngels Gregori, directora de la Fundació Francisco Brines.

DETALLS

Data: 26/03/2022

Entrada lliure fins a completar aforament

LLOC